Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Zoekt u meer informatie over het Dier en Zorg Plan? Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over het Dier en Zorg Plan. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Nee, er vindt geen verrekening plaats van de betaalde premie.
U kunt het Dier en Zorg Plan beëindigen na het eerste jaar, met een opzegtermijn van een maand. Opzeggen regelt u in uw kliniek.
U kunt een Dier en Zorg Plan afsluiten voor uw hond of kat met een leeftijd vanaf 12 weken.
Het klopt dat ons oude rekeningnummer binnenkort komt te vervallen. Als het goed is heeft u hierover al een bericht ontvangen vanuit info@dierenzorgplan.nl. Aangezien het Dier en Zorg Plan automatisch wordt geïncasseerd hoeft u hiervoor niets te doen.
Het aanvragen van een Dier en Zorg Plan kan in uw eigen kliniek of op www.dierenzorgplan.nl
Uw premie kan veranderen als het lichaamsgewicht van uw huisdier wijzigt. Deze wijziging wordt dan aan het einde van de maand doorgevoerd op basis van de gegevens van uw dierenkliniek. Tevens kan uw premie veranderen na de looptijd van het eerste abonnementsjaar.
Op het moment dat uw abonnement wordt verlengd, kunt u ervoor kiezen uw abonnement uit te breiden of juist te beperken. In dat geval gaat u een nieuw contract aan waarbij u het eerste jaar niet maandelijks kan opzeggen. De volgende wijzigingen dient u aan ons door te geven: wijziging vaste dierenarts, verhuizing, wijziging bankrekeningnummer, wijziging e-mailadres, als u uw huisdier niet meer hebt of is vermist. Het doorgeven van wijzigingen kan via ons contactformulier.
Als uw huisdier is vermist, laat u dit aan ons weten via uw dierenkliniek of via ons contactformulier. Wij wachten dan 30 dagen, voor het geval uw huisdier terugkomt. Als dat niet zo is, eindigt het abonnement.
Uw abonnement loopt tenminste één jaar. Daarna is uw abonnement per maand opzegbaar.
Nee, u kunt uw abonnement beëindigen na het eerste jaar, met een opzegtermijn van een maand.
Het duurt ongeveer 5 werkdagen om de aanpassingen door te voeren. Uw kliniek stuurt u een bevestiging. Heeft u na 5 werkdagen nog geen bericht ontvangen, neem dan even contact op met uw kliniek. Zij helpen u graag verder.
Nee, het Dier en Zorg Plan kan alleen via automatische incasso betaald worden.
Nee, u kunt het Dier en Zorg Plan alleen via IDEAL betaling of automatische incasso betalen.
De hoogte van de premie is gebaseerd op de volgende factoren: diersoort en gewicht. De kosten voor uw dier worden automatisch berekent als u de gegevens van uw huisdier invoert.
We rekenen administratiekosten om het abonnement te registeren, de incasso plaats te laten vinden en alle administratie van afgenomen producten te regelen.
Nee, wij sturen uw gegevens door naar uw dierenkliniek. Uw dierenkliniek neemt daarna contact met u op.
Ja, dat kan. Neem daarvoor contact op met uw dierenkliniek.
Als u vragen heeft over de inhoud van het Dier en Zorg Plan, kunt u contact opnemen met uw dierenkliniek.
Als u vragen heeft over de inhoud van het Dier en Zorg Plan, kunt u contact opnemen met uw dierenkliniek.
Ja, uw abonnement loopt tenminste één jaar. Daarna is uw abonnement per maand opzegbaar.
Het Dier en Zorg Plan is voor iedere huisdiereigenaar met hond en/of kat.
Klachten over een beslissing die wij hebben genomen, kunt u bij ons melden via het mailadres info@dierenzorgplan.nl.
Als u contact met ons heeft of een abonnement afsluit, registreren wij uw gegevens. Uw gegevens worden met de grootst mogelijke zorg behandeld. De privacywetgeving is hierop van toepassing. Meer informatie hierover leest u in de algemene voorwaarden, onze privacy policy en het cookiebeleid.